Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoły Podstawowej nr 18 im. ks. Konstantego Damrota w Rudzie Śląskiej

 

Przeszukaj BIP

 

Ruda Śląska, 05.06.2017r.

 

 

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 18 im. ks. Konstantego Damrota

 

w Rudzie Śląskiej – Kochłowicach, ul. Łukasiewicza 7

 

na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Nr 223 poz. 1458 z późn. zm)

 

 

 

ogłasza konkurs na stanowisko:

 

 

 

księgowy

 

 

 

Wymiar zatrudnienia: 1/2 etatu

 

 

 

1. Wymagania niezbędne:

 

  1. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej;

  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

  4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków księgowej;

  5. spełnia jeden z poniższych warunków:

 

- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

 

- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

 

 

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

  1. znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,

  2. znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,

  3. znajomość przepisów podatkowych,

  4. znajomość przepisów płacowych, w tym wynikających z Karty Nauczyciela,

  5. znajomość przepisów ZUS,

  6. dobra znajomość obsługi komputera (Windows, pakietów biurowych Open Office, MS Office oraz programów: Płatnik itp.),

  7. predyspozycje osobowościowe: umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, umiejętność współpracy w zespole, odpowiedzialność za realizację zadań (dyspozycyjność, terminowość, dokładność, rzetelność).

 

 

 

3. Podstawowy zakres obowiązków obejmuje min.:

 

 

 

  1. prowadzenie dokumentacji zasiłkowej dotyczących wszystkich rodzajów zasiłków z ubezpieczenia społecznego;
    sporządzanie list płac i dokonywanie potrąceń w tym rozliczeń z ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami;

  2. terminowe sporządzanie deklaracji składek i potrąceń przelewów ZUS;
    sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypłat świadczeń z ZFŚS

  3. naliczanie i ewidencja podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy oraz sporządzanie przelewów,

  4. sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku od osób fizycznych w formie elektronicznej i papierowej i systematyczne odbieranie UPO (Urzędowego Poświadczenia Odbioru),

  5. prowadzenie analizy wynagrodzeń pracowników,

  6. wykonywanie innych czynności nie wymienionych powyżej, a mieszczących się w ramach posiadanych kompetencji, wynikających z aktualnych potrzeb placówki.

 

 

 

4. Wymagane dokumenty:

 

  1. list motywacyjny,

  2. CV;

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

  4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okres pracy w księgowości;

  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

  6. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zmianami).

 

 

 

5. Miejsce i termin składania ofert:

 

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko głównej księgowej” w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 18, ul Łukasiewicza 7, 41-707 Ruda Śląska osobiście, w godz. 8.00–15.00 lub za pośrednictwem poczty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru do dnia 19.06.2017r.

 

 

 

Dokumenty kandydatów, które nie spełnią wymogów określonych w ogłoszeniu, a także te, które wpłyną do Szkoły Podstawowej nr 18 po terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie szkoły przez okres trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem.

 

 

 

Niezwłocznie po przeprowadzonym konkursie informacja o wyniku naboru będzie upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej szkoły oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej placówki.

 

 

 

Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzi komisja powołana przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 18.

 

 

 

O terminie konkursu kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie.

 

 

 

Dyrektor Szkoły

 

mgr Grażyna Miliczek

 

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

  Akceptuje używanie coocie na tej stronie.
EU Cookie Directive Module Information