Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoły Podstawowej nr 18 im. ks. Konstantego Damrota w Rudzie Śląskiej

 

Przeszukaj BIP

REGULAMIN ORGANIZACYJNY

 

  • Szczegółową organizację  nauczania, wychowania i opieki w danym roku szkolnym określa arkusz organizacyjny Szkoły.
  • Arkusz organizacyjny Szkoły zatwierdza organ prowadzący, po uprzednim wyrażeniu opinii przez organ  sprawujący nadzór pedagogiczny nad Szkołą.
  • Terminy rozpoczynania i kończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych, przerw świątecznych oraz ferii zimowych i letnich określają odrębne przepisy. Dyrektor Szkoły przed rozpoczęciem zajęć dydaktyczno-wychowawczych zapoznaje  Radę Pedagogiczną na jej zebraniu ze szczegółowym kalendarzem organizacji roku szkolnego. Może także ustalić w danym roku szkolnym dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychowawczych w wymiarze do 6 dni, przy akceptacji Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego.
  • Organizację stałych, obowiązkowych i nadobowiązkowych zajęć dydaktycznych i wychowawczych określa tygodniowy rozkład zajęć opracowany przez Dyrektora Szkoły na podstawie zatwierdzonego arkusza organizacyjnego Szkoły na dany rok szkolny, z uwzględnieniem zasad ochrony zdrowia i higieny pracy ucznia i nauczyciela.
  • Okresem przeznaczonym na realizację programu nauczania jednej klasy jest rok szkolny, który dzieli się na dwa półrocza zakończone klasyfikacją uczniów. Pierwsze półrocze trwa w okresie od rozpoczęcia roku szkolnego do 31 stycznia, drugie półrocze trwa od 1 lutego do najbliższego piątku po 20 czerwca.
  • Podstawową formą pracy Szkoły są zajęcia dydaktyczno-wychowawcze prowadzone w systemie klasowo-lekcyjnym. Godzina lekcyjna trwa 45 minut. W uzasadnionych przypadkach Dyrektor Szkoły podejmuje decyzję o prowadzeniu zajęć w innym wymiarze.
  • Podstawową jednostką organizacyjną Szkoły jest oddział złożony  z uczniów, którzy w roku szkolnym uczą się wszystkich obowiązkowych zajęć edukacyjnych, określonych planem nauczania i programami wpisanymi do Szkolnego Zestawu Programów dla danego etapu edukacyjnego, dopuszczonych do użytku szkolnego przez Dyrektora Szkoły.
  • Szkoła organizuje zajęcia dodatkowe dla uczniów z uwzględnieniem ich potrzeb i zainteresowań. Godzinowy wymiar i zakres zajęć dodatkowych ustala dyrektor szkoły w porozumieniu z Radą Pedagogiczną.

PRACOWNICY PEDAGOGICZNI

  • Dyrektor Szkoły:  mgr Grażyna Miliczek:  j. polski
  • Wicedyrektor: mgr Izabela Lisiak:  informatyka
  • mgr Bartnik Magdalena: edukacja wczesnoszkolna
  • mgr Błońska Agnieszka: j. angielski
  • mgr Ćwik Anna: j. angielski
  • mgr Dębski Bartosz: wychowanie fizyczne, instruktor pływania
  • mgr Małgorzata Dziopa: matematyka
  • mgr Fałek Agata: edukacja wczesnoszkolna, logopedia
  • lic. Filipowicz Aleksandra: edukacja wczesnoszkolna
  • mgr Gładysz Justyna: wychowanie fizyczne, biologia
  • mgr Góralczyk Patrycja: pedagog szkolny
  • mgr Jagielska Jolanta: przyroda, WDŻ
  • mgr Jarosz Łukasz: informatyka
  • mgr Jurczyk Beata: edukacja wczesnoszkolna
  • mgr Kania Grażyna: logopedia
  • mgr Mariola Kasperczyk:  język polski, nauczyciel bibliotekarz
  • mgr Kiecak Kornelia: matematyka, fizyka
  • mgr Kloza Sebastian: wychowanie fizyczne, instruktor pływania
  • mgr Kolasa Łukasz: wychowanie fizyczne, instruktor piłki nożnej
  • mgr Kołodziej Joanna: wychowanie fizyczne
  • mgr Krzykowska Wioleta: wychowawca świetlicy
  • mgr Loska Sandra: muzyka, plastyka
  • mgr Lubosik Ewelina: wychowawca świetlicy, matematyka
  • mgr Łabno Anna: psycholog szkolny, wychowawca  świetlicy
  • lic. Ilona Łaszewska: matematyka
  • mgr Malich Ewa: historia
  • mgr Melson Klaudia: religia
  • mgr Merczyk Iwona: język polski
  • mgr Mieszczanin Maria: wychowawca świetlicy
  • mgr Mista Benigna - wychowawca świetlicy
  • mgr Oleksy Marta: język angielski
  • mgr Osmelak Wioletta:  język polski
  • mgr Aneta Rajca: nauczyciel bibliotekarz
  • mgr Restecka Beata: edukacja wczesnoszkolna
  • lic. Sajdak-Jarosz Maja: edukacja wczesnoszkolna
  • mgr Strokol Maria: religia, WDŻ
  • mgr Strycharczyk Halina: chemia
  • mgr Waloszczyk Krzysztof:  j. niemiecki
  • mgr Weintritt-Kaczmarczyk Brygida: edukacja wczesnoszkolna
  • mgr Wencel – Cisło Barbara: edukacja wczesnoszkolna, zajęcia komputerowe
  • mgr Wilk Grzegorz: geografia, technika
  • mgr Volkert Joanna: edukacja wczesnoszkolna, wychowawca świetlicy

 

PRACOWNICY NIEPEDAGOGICZNI

  • mgr Kempna Brygida -  główny księgowy
  • Różacka-Kozioł Iwona- starszy referent
  • Podżorska Anna - referent ds kadr i płac, intendent
  • Śliwa Wiktoria - referent
  • Cylok Stefan - konserwator
  • Czapek Gabriela- dozorca
  • Dybka Halina - dozorca
  • Dymarz Magdalena - dozorca
  • Jakubasik Magdalena - dozorca
  • Kilka Aleksandra - pomoc nauczyciela
  • Kotlorz Sylwia - pomoc nauczyciela
  • Lisiak Sławomir- dozorca
  • Łęcka Justyna -sprzątaczka
  • Manjura Anna - sprzątaczka
  • Miliczek Anna: sprzątaczka
  • Mucha Justyna - sprzątaczka
  • Poloczek Barbara – woźna, pomoc kuchenna
  • Rasek Ewa-  sprzątaczka
  • Szwajdo Grażyna - dozorca
  • Wydra Bernadetta - dozorca
  • Wyżgoł Marta - pomoc nauczyciela

 

SEKRETARIAT SZKOŁY jest czynny od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 -15.30 oraz w piątki 7.30 - 15.00

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

  Akceptuje używanie coocie na tej stronie.
EU Cookie Directive Module Information